Szukaj na tym blogu

O mnie

Moje zdjęcie

Uzależniona od herbaty miłośniczka psów i kolekcjonerka książek kucharskich, pasjami czytająca kryminały i literaturę skandynawską, a mimo to nie wiedząca gdzie stawiać przecinki.

16 lipca 2017

Surówka z charakterem :)

Składniki:
  • 1/2 niedużej główki białej kapusty (najlepiej młodej)
  • 1 pęczek rzodkiewek
  • koperek
  • szczypiorek
sos
  • 5 łyżek oleju
  • 1 łyżka winnego octu (jasnego)
  • 1 łyżka cukru
  • sól
  • pieprz

Wykonanie:
Kapustę i rzodkiewki zetrzeć na tarce o najgrubszych oczkach (ja kapustę przez pomyłkę poszatkowałam).
Zieleninę posiekać.
Przygotować sos, mieszając ze sobą wszystkie jego składniki.
Warzywa wymieszać z zieleniną, polać sosem i całość wymieszać. 

Przepis pochodzi z bloga "mniam-mniam"






1 komentarz:

  1. ooo jak fajne że zobiłaś. ja mam kawałek kapusty i chyba tez na obiad powtórzę dziś

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Osoby Anonimowe proszę o podpisanie się imieniem lub nickiem.
Pozdrawiam Qualietta