Szukaj na tym blogu

O mnie

Moje zdjęcie

Uzależniona od herbaty miłośniczka psów i kolekcjonerka książek kucharskich, pasjami czytająca kryminały i literaturę skandynawską, a mimo to nie wiedząca gdzie stawiać przecinki.

20 maja 2017

Pasta z kurczaka na kanapki

Często nie wiadomo co zrobić z mięsem z rosołu - doskonałym sposobem na jego wykorzystanie jest irański kurczak, ale można też przygotować drobiową pastę na kanapki.
Przepis na nią podpatrzyłam u Ani na blogu "Mops w kuchni".

Składniki:

  • 300 g mięsa kurczaka z rosołu
  • posiekana natka pietruszki
  • rosół do zalania mięsa
  • sól
  • pieprz
  • szczypta gałki muszkatołowej


Wykonanie:
Ugotowane mięso kurczaka zmiksować blenderem, ale nie całkowicie gładko.
Włożyć je do garnka i zalać rosołem tak by płyn je tylko przykrywał.
Wsypać przyprawy do smaku i gotować bez przykrycia na małym ogniu przez kwadrans. 
Bulion powinien prawie wyparować.
Dodać posiekaną natkę pietruszki i wymieszać.
Pastę wystudzić. Zimną wstawić na noc do lodówki.
Serwować jako dodatek do pieczywa.



2 komentarze:

  1. to cos dla mnie bo mięsa z rosołu nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, cieszę się, że Cię zainspirowałam. Też nie lubię marnotrawstwa w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Osoby Anonimowe proszę o podpisanie się imieniem lub nickiem.
Pozdrawiam Qualietta