Szukaj na tym blogu

O mnie

Moje zdjęcie

Uzależniona od herbaty miłośniczka psów i kolekcjonerka książek kucharskich, pasjami czytająca kryminały i literaturę skandynawską, a mimo to nie wiedząca gdzie stawiać przecinki.

2 sierpnia 2014

Naleśniki "Sunrise"

Proste, bardzo owocowe naleśniki sprawdzą się w upalny dzień. 
Mogą być obiadem, deserem lub, zważywszy na ich nazwę "Sunrise", idealnym letnim, weekendowym śniadaniem.
Podpatrzyłam je u Mirabelki.
Moje są nieco inaczej przyrządzone. Nie miałam w domu śmietany kremówki, aby ją ubić, więc polałam je po wierzchu śmietaną 12 %.
Też pysznie!

Składniki:

  • 4 naleśniki,
  • 3 obrane ze skórki brzoskwinie,
  • 1/2 opakowania malin,
  • 2-3 łyżeczki cukru pudru,
  • śmietana do polania wierzchu

Wykonanie:
Brzoskwinie obrać ze skórki, wyjąć pestkę i pokroić w kostkę. Maliny umyć, osączyć na sicie.
Wszystkie owoce włożyć do miski, posypać cukrem pudrem i odstawić na 15 minut, niech puszczą sok.
Naleśniki nadziać owocami, zawinąć w rulon. Wierzch polać śmietaną po wierzchu i położyć resztę owoców.


4 komentarze:

  1. cudowne!!! też bym chciała takie śniadanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, wyglądają znakomicie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne śniadanko, zrobię takie w Wawie mojemu mężowi w przyszłym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Osoby Anonimowe proszę o podpisanie się imieniem lub nickiem.
Pozdrawiam Qualietta