Szukaj na tym blogu

O mnie

Moje zdjęcie

Uzależniona od herbaty miłośniczka psów i kolekcjonerka książek kucharskich, pasjami czytająca kryminały i literaturę skandynawską, a mimo to nie wiedząca gdzie stawiać przecinki.

1 stycznia 2014

Roladki Pani Dorotki i Nowy Rok 2014

Kochani witajcie w 2014 roku!
Z okazji Nowego Roku życzę Wam pomyślności, wiele radości i samych słonecznych chwil, oby ten właśnie rozpoczęty rok był lepszy i bardziej obfitujący w dobre wydarzenia, od tego, który się skończył.

**********

Ponieważ wszyscy jeszcze jesteśmy w zabawowym nastroju, proponuję idealną przystawkę, która sprawdzi się na każdej imprezie, nie tylko sylwestrowej.
Nie podaję konkretnych ilości, bo te musicie dostosować do liczby gości na imprezie. 
Mój tegoroczny sylwester odbył się w kameralnym gronie, więc nie przygotowałam ich zbyt wiele.
Do zrobienia roladek potrzeba:

Składniki:

  • Gotowe tortille (zastąpiłam własnoręcznie usmażonymi naleśnikami, dodając do ciasta sól, pieprz i kurkumę),
  • serek smakowy (u mnie z ziołami),
  • czerwona papryka pokrojona w paski,
  • cieniutkie kabanosy lub "normalny" kabanos pokrojony wzdłuż na 4 części,
  • ogórek konserwowy lub kwaszony pokrojony w słupki

Wykonanie:
Tortillę / naleśnik smarujemy serkiem smakowym.
Na początku placka kładziemy ciasno obok siebie kabanosa, paprykę i ogórka. Ścisło zawijamy w roladkę, po czym kroimy w 1,5 cm kawałki i gotowe.
Prawda, że proste?
Smacznego!


8 komentarzy:

  1. Świetna przystawka, zawsze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, sprawdziła się znakomicie :)

      Usuń
  2. Wczoraj podobne pałaszowałam - idealna przekąska na Sylwestra. Twoje roladki wyglądają przepysznie! :)

    Szczęśliwego Nowego Roku! Spełnienia marzeń, samych słonecznych dni i dużo radości w 2014 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł. Moniko pomyślności w Nowym Roku ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł nie mój, ale jest godny polecenia z pewnością.
      Izo Tobie również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

      Usuń
  4. Prosto, pomysłowo i smacznie! I tak trzymać w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jelko pomyślności w Nowym Roku!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Osoby Anonimowe proszę o podpisanie się imieniem lub nickiem.
Pozdrawiam Qualietta