Szukaj na tym blogu

O mnie

Moje zdjęcie

Uzależniona od herbaty miłośniczka psów i kolekcjonerka książek kucharskich, pasjami czytająca kryminały i literaturę skandynawską, a mimo to nie wiedząca gdzie stawiać przecinki.

7 września 2013

Sałatka Cioci Lusi

Prosta lecz pyszna sałatka, którą robi moja Ciocia.
Ilości składników są dowolne, jednakże w sałatce muszą się znaleźć:
  • pomidor,
  • papryka (tu zielona, choć najlepiej dodać różne kolory), 
  • ogórek,
  • cebula,
  • sałata lodowa,
  • oliwa,
  • sól,
  • pieprz

Wykonanie:
Pomidora myjemy, ogórka, cebulę obieramy, paprykę czyścimy z gniazd nasiennych - warzywa kroimy w kostkę. Liście sałaty rwiemy na mniejsze kawałki.
Całość doprawiamy do smaku solą i pieprzem, dodajemy nieco oliwy i wszystko mieszamy.
Gotowe.
Może ta sałatka nie jest jakimś majstersztykiem kulinarnym, ale ja ją wprost uwielbiam! Tyle smaków i witamin w jednej misce :)
 
P.S.Na zdjęciu brak jest sałaty, o której... zapomniałam. Leżała sobie spokojnie w lodówce i kiedy mi się o niej przypomniało, nie było już do czego jej dodać, bo sałatka została zjedzona :)
Fotka też nie najlepszej jakości, a wszystko przez pośpiech.



Warzywa psiankowate 2013

4 komentarze:

  1. Lubię takie sałatki, jak byłam mała, to latem prawie do każdego obiadu na działce robiłyśmy z mamą podobną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powinnam zmienić nazwę na "Sałatka Cioci Lusi i Mamy Ani" ;)
      Mnie ta sałatka też najbardziej kojarzy się z latem :).

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Osoby Anonimowe proszę o podpisanie się imieniem lub nickiem.
Pozdrawiam Qualietta