Szukaj na tym blogu

O mnie

Moje zdjęcie

Uzależniona od herbaty miłośniczka psów i kolekcjonerka książek kucharskich, pasjami czytająca kryminały i literaturę skandynawską, a mimo to nie wiedząca gdzie stawiać przecinki.

19 marca 2013

Podziękowanie i ostrzeżenie przed kradzieżą przepisów i zdjęć

Kochani!
   Dzięki czujności i uprzejmości anonimowej osoby dowiedziałam się, że ukradziono moją pracę. Niejaka Goś Unimportant robi karierę na Facebooku, wygrywając nagrody w różnego rodzaju konkursach, wykorzystując do tego celu skradzione innym zdjęcia i przepisy. Proszę zwróćcie uwagę czy i Wy nie padliście ofiarą tego nikczemnego procederu.
Ja, ze swej strony pragnę gorąco podziękować dobrej internetowej duszy za czujność i informację o tym, co się stało.
Serdecznie dziękuję i pozdrawiam!
qualietta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Osoby Anonimowe proszę o podpisanie się imieniem lub nickiem.
Pozdrawiam Qualietta