Szukaj na tym blogu

O mnie

Moje zdjęcie

Uzależniona od herbaty miłośniczka psów i kolekcjonerka książek kucharskich, pasjami czytająca kryminały i literaturę skandynawską, a mimo to nie wiedząca gdzie stawiać przecinki.

25 listopada 2012

Liebster Blog po raz drugi



Ojoj co za niespodzianka, kolejne dwie nominacje do "Liebster Blog"!!!
Niespodzianka bardzo zaskakująca, ponieważ nie wiedziałam, że na obydwu blogach Mad About Food i coś tam, coś tam - Big Girl, Small Kitchen mam swoje czytelniczki. Dziękuję bardzo Dziewczyny za wyróżnienie Skarbnicy Smaków!

   Tak jak poprzednio, nie wyznaczę kolejnych 11 blogów a dlaczego, to pisałam poprzednio. Z chęcią za to odpowiem na pytania Dziewczyn.

Pytania Mad
1. Jaka jest Twoja ulubiona kuchnia?
Kuchnia mojej Mamy - najlepsza! 
2. Co sądzisz o GMO? 
Nie posiadam większej wiedzy na ten temat, więc nie mogę opowiedzieć się po żadnej ze stron.
3. Twoja wymarzona podróż to...
Podróż dookoła świata.
4. Twoje Comfort food to...
Aż musiałam wygooglować co to jest Comfort food - rosół.
5. Twój zwierzęcy "awatar" to...
Widać na zdjęciu w profilu :).
6. Ulubiona przyprawa?
Jak pisałam w odpowiedzi dla Tygrysicy - sól i pieprz i dlaczego - też wspomniałam tamże.
7. Co nas czeka 21.12.2012?
Jak to co? Jak co roku - sprzątanie, gotowanie itd, czyli przygotowania świąteczne pełną parą.
8. Film na długi, zimowy wieczór, to...
Prędzej książka niż film.
9. Ulubiony bohater z książki/filmu to...
Nie mam takiego.
10. Jakiego języka obcego chciał(a)byś się nauczyć?
Na początek wypadałoby podszkolić te, które już jako tako znam ;), a jeśli już miałabym wybierać to szwedzki, aby móc w oryginale przeczytać książki Astrid Lindgren.
11. Dokończ zdanie: Jedzenie jest dla mnie...
Przyjemnością i wspaniałym sposobem na spędzenie wspólnego czasu przy jednym stole.

Pytania Iwony
1. Czym smakuje Twoja jesień?
Domową szarlotką.
2. Czego nie lubisz w blogowaniu?
Nie ma takiej rzeczy.
3. Co wspaniałego przytrafiło Ci się  w tym tygodniu.
Każdy dzień przynosi coś innego.
4. Jakie danie uwielbiają Twoi znajomi i domownicy?
Czasami mam wrażenie, że zjedzą wszystko co im podam ;).
5. Serwujesz czasem coś, co zdecydowanie Ty najbardziej lubisz, a inni... niekoniecznie?
Tak, zdarza mi się ale to działa w obydwie strony.
6. Jaki sport lubisz najbardziej?
Siatkówkę.
7. Weekend aktywny czy przed TV?
To pierwsze.
8. Książka czy film?
Zdecydowanie książka.
9. Lubisz miejsce, w którym mieszkasz?
Miasto, dzielnicę, osiedle???
10.  O co poprosisz Św. Mikołaja?
Już poprosiłam i nawet dostałam prezent :).
11. Kabanos czy Snickers?
Kabanos.

1 komentarz:

  1. Hehe dobra odpowiedź co do 21.12 :)Tzn wszystkie odpowiedzi są fajne, ale ta mnie rozbawiła! Tak trzymać, nie dajmy się zwariować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Osoby Anonimowe proszę o podpisanie się imieniem lub nickiem.
Pozdrawiam Qualietta