Szukaj na tym blogu

O mnie

Moje zdjęcie

Uzależniona od herbaty miłośniczka psów i kolekcjonerka książek kucharskich, pasjami czytająca kryminały i literaturę skandynawską, a mimo to nie wiedząca gdzie stawiać przecinki.

17 listopada 2012

And the winner is... Qualietta :)


Nie, nie, "Oskara" nie dostałam :) natomiast zostałam wyróżniona nagrodą


przez trzy bloggerki: Dzikowca, Kucharę i Tygrysicę (kolejność alfabetyczna) za co bardzo serdecznie im dziękuję :-*
Dostałam też zaproszenie od MartyF

   Zasady tej zabawy wszyscy pewnie już znacie z innych blogów, więc nie będę ich przytaczać. Nie wymienię też innych 11 blogów, ponieważ w takich wypadkach czuję się jak osiołek, któremu w jednym żłobie dano siano, a w drugim owies. Jest tyle fantastycznych blogów, tyle osób "odwala" dobrą robotę, że nie sposób dokonać wyboru :).
 Mam nadzieję, że mi to wybaczycie, jak również to, że trochę zwlekałam z odpowiedziami na Wasze pytania. Dziś sobota, więc mogę zasiąść przed komputerem na dłużej, co ostatnio w tygodniu raczej jest niemożliwe.
Zatem zabieram się do pracy i odpowiadam.

Pytania Dzikowca:
1. Zima czy lato?
Z tych dwóch pór roku zima.
2. Jaki przepis z mojego bloga podoba Ci się najbardziej?
Ciasto "Iglo" i ostatnio opublikowane owieczki, które są urocze.
3. Ciasto owocowe czy z kremem?
Owocowe.
4. Imprezy kameralne czy w większym gronie?
Przede wszystkim udane i w dobrym towarzystwie, a czy kameralne czy w większym gronie, to zależy od okazji i nastroju.
5. Kąpiel w wannie czy pod prysznicem?
W wannie.
6. Zaleta, którą najbardziej w sobie cenię?
O te zalety to chyba trzeba zapytać moich bliskich :). Sama w sobie cenię to, że jestem dobrze zorganizowana.
7. Zaczynam dzień od...?
Przyciszenia radia, które mnie budzi.
8. Cecha, która szczególnie przeszkadza mi w ludziach to...
Bezczelność i cwaniactwo.
9. Nigdy nie przekonam się do zjedzenia...
Śledzia
10. Kocham patrzeć na...
Bezzębne uśmiechy niemowlaków :)
11. Mój ulubiony zapach to...
Zapach świeżego chleba i piekącego się w piekarniku ciasta.

Pytania Kuchary
1. Twoje popisowe danie?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, chyba nie mam takiego. Chociaż jeśli wziąć pod uwagę ilość pochwał, które otrzymuję za każdym razem, to wychodzi na to, że są to pierogi i placki ziemniaczane.
2. Poranek czy wieczór?
Zależy od pory roku.
3. Jesteś "sową" czy "rannym ptaszkiem"?
Chyba jednak rannym ptaszkiem, nie zdarza mi się spać do 14, nawet kiedy siedzę do późna. 
4. Ulubiona pora roku i dlaczego?
Wiosna i złota jesień - za umiarkowane temperatury i urodę świata.
5. Największe marzenie?
Nie zdradzę, bo się nie spełni! :)
6. Jak spędzasz wolny czas?
Najchętniej czytając ciekawą książkę.
7. Jakiej muzyki słuchasz?
Różnej, choć dominuje mocne gitarowe granie.
8. Dzięki czemu się relaksujesz?
Dzięki dobrej książce, ulubionej muzyce i mieszaniu w garnkach.
9. Największa kulinarna wpadka?
Syrop do ciasteczek, który zamiast wsiąknąć w ciasteczka, zamienił się w wielką słodką skorupę. Nie wiem czy to akurat była moja największa wpadka, ale zapamiętałam to zdarzenie, bo ciasteczka miały być podane na moim przyjęciu urodzinowym.
10. Film, który możesz oglądać 100 razy i nigdy ci się nie znudzi?
"Skazany na bluesa".
11. Kierujesz się sercem czy rozumem?
To zależy od sytuacji.

Pytania Tygrysicy
1. Czy przeżywasz coś takiego jak blogowy kryzys?
Podczas prowadzenia poprzedniego bloga kulinarnego zdarzył mi się taki potężny, na blogspocie jeszcze nie odnotowałam większego kryzysu.
2. Ile czasu poświęcasz blogowi?
Sporo, wliczając czas poświęcony na gotowanie. Pisanie postów na tym blogu, to właściwie chwila, do tego mam dość przepisów zapisanych w kopiach roboczych. O wiele więcej czasu zajmuje mi pisanie postów na moim drugim blogu Kieszeń pełna wspomnień
3. Ulubione danie to...
Pierogi
4. Ulubiona przyprawa to...
Chyba jednak sól i pieprz - to taka podstawa, bez nich nie obejdzie się żadne wytrawne danie. Ze słodkich cynamon.
5. Nigdy nie wezmę do ust...
Kulinarnych ekstremów z egzotycznych kuchni typu robaki, pies kot itp.  
6. Wg Ciebie, najlepsze danie z mojego bloga to...
Trudny wybór, ale postawię na zupę z fasolki szparagowej, która na stałe wpisała się do mojego menu.
7. Najlepsze danie z Twojego bloga to...
??? O to trzeba by zapytać innych.
8. Ulubiony smak dzieciństwa to...
To chyba smak miłości, bo wiele potraw wiąże się ze wspomnieniami o moich najbliższych, którzy już odeszli.
9. Znienawidzony smak dzieciństwa to...
Ryby pod każdą postacią.
10. Ulubiony alkohol to...
Czerwone wytrawne wino.
11. Do której potrawy zrobionej przez siebie już nie wrócisz?
Chyba do wytrawnej tarty z dynią. Zdecydowanie wolę jej słodką wersję.

Pytania MartyF
1. Owoce morza i ślimaki czy schabowy i kapusta?
Nie lubię zestawu nr 1, więc opcja nr 2.
2. Długi zimowy płaszcz, czy krótki kożuszek?
Raczej coś dłuższego.
3. Programy czy książki kulinarne?
Książki. Zawsze książki (każde)!
4. Praca biurowa czy mobilna?
Biurowa.
5. Radio czy telewizja?
Radio.
6. Składnik, który zawsze musi być w Twojej kuchni to…..
Chyba te podstawowe typu chleb, mleko, mąka, jajka, ziemniaki. Jak się ma te produkty w kuchni, to z głodu się nie zginie.
7. Placki ziemniaczane czy frytki?
Placki ziemniaczane.
8. Znienawidzona potrawa to….
Nie lubię ryb, podrobów i barszczu czerwonego.
9. Działasz spontanicznie czy zawsze zgodnie z wcześniejszym planem?
Zależy od sytuacji i czego ma dotyczyć działanie.
10. Rodzynki czy winogrona?
Winogrona.
11. Zupa mleczna na słodko czy na słono?
Na słodko.

   Nie ma co, prawie jak Mickiewicz ;) - A odpowiedzi jej 44 :D. Czułam się jak podczas sesji egzaminacyjnej na studiach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Osoby Anonimowe proszę o podpisanie się imieniem lub nickiem.
Pozdrawiam Qualietta