Szukaj na tym blogu

O mnie

Moje zdjęcie

Uzależniona od herbaty miłośniczka psów i kolekcjonerka książek kucharskich, pasjami czytająca kryminały i literaturę skandynawską, a mimo to nie wiedząca gdzie stawiać przecinki.

13 października 2012

Placki z dyni

Składniki:
  • 1 l słoik przecieru z dyni (klik),
  • 200 g mąki,
  • 1 jajko,
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia,
  • szczypta przyprawy do piernika,
  • olej do smażenia

Wykonanie:
   Przecier ze słoika przelać do miski, wsypać mąkę z proszkiem do pieczenia, wbić jajko i wszystko dokładnie wymieszać, aż do połączenia składników.
   Łyżką stołową kłaść porcje ciasta na rozgrzany na patelni olej i smażyć na złoto placki z obu stron.
   Usmażone wyłożyć na talerz z papierowym ręcznikiem, aby zebrał nadmiar tłuszczu.
   Można podawać z cukrem pudrem lub ulubionym dżemem.

 
Placki z dyni
 Dyniowe placki dodaję do "Naleśnikowej soboty 2"

Naleśnikowa Sobota 2

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Po raz pierwszy takie robiłam i przypadły mi do gustu.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają :) Kolor placków jest uroczy.

      Usuń
  3. za dynią nie przepadam ale takich placuszków chętnie bym spróbowała ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy - częstuj się :)
      Muszę przyznać, że fajnie smakują. To był mój mały eksperyment kulinarny.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Osoby Anonimowe proszę o podpisanie się imieniem lub nickiem.
Pozdrawiam Qualietta