Szukaj na tym blogu

O mnie

Moje zdjęcie

Uzależniona od herbaty miłośniczka psów i kolekcjonerka książek kucharskich, pasjami czytająca kryminały i literaturę skandynawską, a mimo to nie wiedząca gdzie stawiać przecinki.

30 sierpnia 2012

Blogi, nagrody i zabawy

Jest mi niezmiernie miło, ponieważ zostałam nominowana do nagrody blogowej "Versatile Blogger" przez Marikę z bloga Dzikowiec od kuchni.
Czuję się naprawdę zaszczycona, doceniona i wyróżniona, tym bardziej, że jest to moja pierwsza nagroda blogowa w życiu :)

Ogromne, ogromne dziękuję!





Zasady zabawy są proste:

* podziękowanie blogerowi, od którego dostaliśmy nominację na jego blogu,
* pokazanie nagrody "Versatile Blogger Award" na swoim blogu,  
* nominowanie 15 blogów, które zasługują na wyróżnienie,
* poinformowanie nominowanych o nagrodzie,
* ujawnienie 7 faktów o sobie.


       W zasadach zabawy jest napisane, aby wyznaczyć 15 blogów. Ja wyznaczyłam (w kolejności alfabetycznej) ich trochę mniej. Pozostałe blogi, które sobie cenię, nie są kulinarnymi i to dla nich zostawię te puste miejsca :)

    Tak więc do dzieła!

    And the winner is...

    In cooking we trust
    Makaron i Rodzynka
    mniam...mniam...
    Moja kraina smaków
    Mops w kuchni
    PrzepisoTeka
    Rodzinka od kuchni
    Tasty Blog
    Tygryskowa kuchnia

      A oto 7 faktów o mnie:
      1. Lubię słuchać głośnej muzyki,
      2. Lubię góry,
      3. Nie lubię latać samolotem,
      4. Nie lubię barszczu czerwonego, podrobów i owoców morza,
      5. Jak byłam mała, to chciałam pracować w aptece,
      6. Jestem leworęczna,
      7. Nie boję się dentysty.

      Teraz "pędzę" informować nominowanych :)

         Worek z blogowymi zabawami się rozsypał. Tygrysica zaprosiła mnie do kolejnej internetowej zabawy w 11 pytań. Korzystając z okazji, odpowiadam w tym poście. Kto chętny niech czyta :)

      1. Ulubiony serial?
      -  "Wojna domowa" - choć oglądałam go z 1000 razy, zawsze z przyjemnością do niego wracam.

      2. Gdzie spędziłabyś swoje wymarzone wakacje?
      - W podróży dookoła świata, tylko jak ja bym przeżyła te loty samolotem, to nie wiem. :)

      3. Gdybyś miała wybierać: mieć grupkę fajnych znajomych czy jedną najlepszą przyjaciółkę?
      - Wybrałabym najlepszą przyjaciółkę.

      4. Wpadasz w histerię, gdy...
      - Rzadko mi się zdarza. Z byle powodu w nią nie wpadam.

      5. Co chciałabyś w sobie zmienić?
      - Stopy na większe, wtedy kupowanie butów nie byłoby koszmarem, a przyjemnością.

      6. Jesteś od czegoś uzależniona?
      - Od blogowania. Niezaprzeczalnie wciąga. :)

      7. Ulubione danie?
      - Pierogi.

      8. Z czego nie mogłabyś nigdy zrezygnować?
      - Z bycia sobą.

      9. Lubisz siebie?
      - Lubię.

      10. Jakie są twoje ulubione zespoły muzyczne?
      - Trochę ich jest, generalnie szarpidruty :)

      11. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10 lat?
      - Nie mam aż takiej wyobraźni. Życie jest zbyt nieprzewidywalne.

      Teraz już nie mam przed Wami żadnych tajemnic :)


        10 komentarzy:

        1. Tego jeszcze nie słyszałam, zmienić stopy, hahaha. Dobre! Dzięki za odpowiedzi na pytania, tym bardziej, że to Twoje pierwsze.

          OdpowiedzUsuń
        2. Dziękulski za wyróżnienie!

          OdpowiedzUsuń
        3. Dzięki za wyróżnienie, pozdrawiam!:)

          OdpowiedzUsuń
          Odpowiedzi
          1. Tyno, zdecydowanie Ci się należało. Również pozdrawiam :)

            Usuń
        4. Dzięki za wyróżnienie, ja też mam małe stopy - rozmiar 35, więc wiem jakie masz problemy z butami ;), no i pierogi to też moja słabość, choć sama nie za bardzo umiem robić.

          OdpowiedzUsuń
          Odpowiedzi
          1. Aniu nie ma za co dziękować, bo to wyróżnienie należy Ci się w 100%.
            35 - czyli sama znasz ten problem "od podeszwy" ;). Ja mam rozmiar 34 - tylko dwa numery więcej i świat damskich butów stoi otwarty otworem, ech marzenia :)

            Usuń
        5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)
          Ps. to moje pierwsze :)

          OdpowiedzUsuń
        6. Proszę bardzo :). Zasługujesz na nie Asiu. Pozdrawiam serdecznie!

          OdpowiedzUsuń

        Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Osoby Anonimowe proszę o podpisanie się imieniem lub nickiem.
        Pozdrawiam Qualietta