Szukaj na tym blogu

O mnie

Moje zdjęcie

Uzależniona od herbaty miłośniczka psów i kolekcjonerka książek kucharskich, pasjami czytająca kryminały i literaturę skandynawską, a mimo to nie wiedząca gdzie stawiać przecinki.

1 maja 2012

Surówka: kapusta pekińska-jabłko-pomarańcza

Słodka wersja pikantnej surówki wiosennej.

Składniki:
  • 1/2 kapusty pekińskiej
  • 1 jabłko,
  • 1 nieduża pomarańcza,
  • 1/2 małego jogurtu naturalnego,
  • sól,
  • cukier

Wykonanie:
   Umytą i osuszoną kapustę drobno poszatkować, posolić i zostawić niech zmięknie. Jabłko obrać, oczyścić z gniazd nasiennych i zetrzeć na tarce o najgrubszych oczkach. Pomarańczę obrać, oczyścić z białych błonek, podzielić na cząstki i pokroić na mniejsze części.
   Owoce dodać do kapusty, polać lekko osłodzonym jogurtem i wymieszać. Dobrze komponuje się z daniami z kurczaka.

Surówka: kapusta pekińska-jabłko-pomarańcza

4 komentarze:

  1. fajna musi byc ta surówka ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowo ciekawa. Kapusta z pomarańczą? Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniś, tak kusisz i kusisz tymi suróweczkami, że w końcu skuszę się na jakąś i zrobię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio moja mama robi surówki z kapusty pekińskiej z owocami, więc wiem, że smakują dobrze. Podoba mi się pomysł z dodaniem pomarańczy. W wersji mojej mamy jest za to kiwi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Osoby Anonimowe proszę o podpisanie się imieniem lub nickiem.
Pozdrawiam Qualietta